X тиждень карантину(18.05-22.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Практичне заняття: Масове виробництво. Зародження масової культури. Науково-технічна революція зламу XIX - XX ст. та її вплив на людину й суспільство.
Читати параграфи 32,33; опрацювати та виписати терміни.
![Особливості розвитку культури та мистецтва ХХ століття](https://fs01.vseosvita.ua/01000qax-ad2c/021.jpg)
![Перша половина хх століття" - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/59/58477/770/img9.jpg)
![Презентация на тему: "Основні ідеї та течії у розвитку культури ...](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/uDTFb8BpSUJ5dIgwHddsKB6tiw5LDkr_2KS9ZSvhG60fgGIPdw52WuK1sLan3MUzpZo7dYSVGOYaAvl2PgtLmjg3u7t3s72Q)
![Розвиток, освіти, науки і техніки - Посібник «Мій конспект ...](https://history.vn.ua/lesson/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect.files/image075.jpg)
![Презентація до уроку. 11клас. Всесвітня історія. Тема. Становлення ...](https://fs01.vseosvita.ua/0100ez4j-97d7/00a.jpg)
![Нтр та її основні ознаки. Світове господарство в період нтр](https://nadoest.com/prosmotr/268/267741/267741_html_m5a317505.png)
![Презентація на тему Міжнародні жіночі рухи — готові шкільні ...](https://cdn.gdz4you.com/files/slides/319/8a75ebcceac93e3df7b191f522e597ff.jpeg)
![Розвиток фемінізму - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/1/370/770/img2.jpg)
Історія України.
Тема: Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині XIX - на початку XX ст.
Продовжуємо заповнювати табличку з теми: Культура; читати параграф 33 - дати відповіді на питання: ст.274(завд.1-6). Виписати терміни: - супрематизм та - кубізм.
![Запорожці пишуть листа турецькому султану](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/7s7xGtgxIL-TvEwJyTakfPsPzVFuOPayodDdy-ejr-5bA2YLp71DU8JCzaqONEuhwJ_UybESTnnwB4gz6CSGJm4HBS8TRTu47k8GwLfR83K_yz7qNgBl-OX7wcN-Owo)
![Український художник Микола Пимоненко.. Обсуждение на LiveInternet ...](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/sverediuk.com.ua/wp-content/uploads/2015/01/Svyatochnoe-gadanie-1888-g..jpg)
![Результат пошуку зображень за запитом "картина дівчина в червоному ...](https://i.pinimg.com/originals/ee/2c/25/ee2c25b6a53d78b3e86b18d017be19e0.jpg)
![Володимирський собор, Київ — фото, опис, адреса](https://ua.igotoworld.com/frontend/webcontent/websites/1/images/gallery/28304_800x600_89938332.jpg)
![Дом с химерами | infoportal.kiev.ua](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/61YMSlKaEUWjYT6pNG_zpgacgEy1kKiOZO5j1HJe2FhoNC71F53Xm-olAVvedXRLhiHAw7RL7MQpOSx8BPSKtIRFoPPA6n5lOpt6MOKJHHBiOadX54X_vWybDNRbEg9yAHNd3KGvuhjgdWh81ssDM3My3-CqT_h3FVZHr5Tqfzih63B5AoRjDPSM72zjUEPpEmPw_xucK66uD1aL)
IX тиждень карантину(12.05-15.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Тема: Освіта, наука та техніка, література та мистецтво наприкінці XIX - початок XX ст.
Читати параграф 30, 31 та дати письмові відповіді на питання: ст.175(I - завд.1-6),
ст.182(I - завд.1-5).
Історія України.
Тема: Українська література, театр, музика в другій половині XIX - на початку XX ст.
Читати параграф 32, опрацювати питання 1-7 на ст.268, 269.
![Художні напрями та стилі](https://fc.vseosvita.ua/001bu8-7b86/001.gif)
![Реалізм](https://image.slidesharecdn.com/8-170325071542/95/-14-638.jpg?cb=1490426174)
![Презентація "Роман ХІХ ст."](https://naurok.com.ua/uploads/files/64101/99981/106572_images/9.jpg)
VIII тиждень карантину(04.05-08.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
04.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні! Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням впишіть код - 371512 та напишіть своє прізвище і ім'я, після виконання тесту я відразу побачу ваші результати. Прохання!не писати анонімно(я не знатиму хто саме виконав тест).
Бажаю успіхів)
Історія України.
06.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні!Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням вписуєте код - 229470 та своє прізвище і ім'я(відразу після виконання тесту і ви, і я бачимо ваш результат).
Бажаю успіхів!
VII тиждень карантину(27.04-30.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Практичне заняття:Основні тенденції розвитку української культури другої половини XIX на початку XX ст.
1. Скласти розповідь про одного з українських вчених-науковців за вибором(за параграфом 31, який ви вивчали минулий урок).
2. Порівняти розвиток освіти на українських землях у складі Російської імперії та Австро-Угорщини.
Виконану практичну роботу надсилайте мені на пошту.
Всесвітня історія.
Тема: Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі XIX -XX ст.
Домашнє завдання: законспектувати нижче поданий матеріал, читати параграф 29 до кінця.
![Причини та початок Першої світової війни. - презентація з ...](https://svitppt.com.ua/images/10/9144/770/img4.jpg)
![Україна в Першій світовій війні" - презентація з історії україни](https://svitppt.com.ua/images/52/51624/770/img1.jpg)
![Початок Першої Світової війни. Україна в геополітичних планах країн А…](https://image.slidesharecdn.com/random-161113053336/95/-10-638.jpg?cb=1479015283)
![Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав ...](https://cf.ppt-online.org/files/slide/t/THxJEOIwPv9GKFu3DABpSgie2aCrcXN4Wtfkod/slide-6.jpg)
![Початок першої світової війни. Україна в геополітичних планах ...](https://svitppt.com.ua/images/1/390/770/img8.jpg)
![Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст ...](https://fs01.vseosvita.ua/0100agzl-60b5/019.jpg)
VI тиждень карантину(20.04-24.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Тема: Культура України в середині XIX - на початку XX ст. Розвиток освіти й науки.
Заповнюємо табличку по культурі:
1. Розвиток освіти: недільні школи, середня освіта, вища освіта.
2. Розвиток науки:вчений етнограф М. Міклухо-Маклай, вчений хімік М. Бекетов, засновники першої в Російській імперії та другої в світі бактеріологічної станції І. Мечников і М. Гамалія;фізик та електротехнік І. Пулюй; науковці-гуманітарії, історики: М. Костомаров, В. Антонович, Д. Яворницький, М. Грушевський; В, Вернадський, Д. Заболотний та ще багато відомих науковців.
3. Внесок Наукового товариства ім. Т. Шевченка в становлення національної науки.
Незважаючи на відсутність української державності, у другій половині XIX - на початку XX ст. відбувалося формування основ української національної освіти та науки. У цей час у системі освіти на українських землях відбулися позитивні зрушення, зумовлені потребами часу. Проте ні Російська імперія, ні Австро-Угорщина не сприяли розвитку освіти українською мовою. Однією з найскладніших проблем залишалася українізація школи. Українська національна наука гуртувалася навколо Наукового товариства ім. Т. Шевченка. Ця науково-культурна громадська організація відігравала роль своєрідної всеукраїнської Академії наук.
Опрацювати параграф 31, конспекти надсилайте на пошту.
![Культура України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст ...](https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-9-class-2017-burnejko/ukraine-history-9-class-2017-burnejko.files/image107.jpg)
![Освіта в українських землях наприкінці XVIII – у першій половині ...](https://svitppt.com.ua/images/10/9445/770/img17.jpg)
![Українське національно-культурне відродження кін. ХVIІІ- поч. ХХ ...](https://svitppt.com.ua/images/4/3393/770/img3.jpg)
![Освіта в другій половині XIX ст." - презентація з історії україни](https://svitppt.com.ua/images/53/52571/770/img5.jpg)
Всесвітня історія.
Тема:Міжнародні відносини наприкінці XIX - на початку XX ст.
План
1. Утворення військово-політичного блоку - Троїстий Союз.
2. Утворення військово-політичного блоку - Антанта.
3. Міжнародні кризи та конфлікти:
-англо-бурська війна(1899-1902 рр.)
-конфлікт у Марокко(1911 р.)
-Далекий Схід та Південно-Східна Азія
-перша та друга Балканські війни
-гонка озброєнь та шовіністична пропаганда.
Гонка озброєнь - організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.
Шовінізм - реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.
Бури - (африканери) - нащадки голландських, французьких та саксонських колоністів, які оселилися на півдні Африки ще в серединіXVIII ст. У боротьбі з англійськими колонізаторами бури утворили республіки Трансвааль і Померанчеву.
Опрацювати інформацію нижче подану та законспектувати, читати параграф 29, ст.164-168.:
.![Народи східної та південно-східної Європи у боротьбі за ...](https://mozok.click/uploads/vsesvitnia-istoriya-9-koliada/vsesvitnia-istoriya-9-koliada-88.jpg)
![Конспект уроку з історії України в 10 класі](https://fs01.vseosvita.ua/01000wl6-c874/008.jpg)
![Презентация на тему: "Перша світова війна ( ). 1. Приймало участь ...](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/O_IqCuhHMoAFuB32zzorxfGHtPa_lkC1ION0wyvK5r_iRIK01owGOCofQxXK9TxDJHjU1sjfi7MDM9xmb5TR8jNEyqQXKRJ8)
![Презентация на тему: "Початок Першої світової війни. Троїстий союз ...](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/mToa7Hy5SixgZUouKFvgsDO_tD4mmmoENQdOxbIM-juq5-csN0PE1OBJPJzBrZjvv9UQjR4-0No3Z4bTHrS7QKTY-gIjHasS)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img24.jpg)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img12.jpg)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img3.jpg)
V тиждень карантину(13.04-17.04) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Тема: Спроби модернізації Османської імперії.
Інформацію законспектувати в зошити:
У 1839-1870 рр. в Османській імперії здійснювалися реформи, які дістали назву Танзімат("перетворення", "реформи"). Як і в азійських сусідів імперії - Китаї, Ірані - ці перетворення були покликані подолати відсталість країни порівняно з Європою. В Османській імперії мало бути вирішене питання рівності прав немусульманського населення з мусульманською більшістю. Однак національні рухи нетурецьких народів посилювались. Нові османи, сподіваючись стримати ці рухи запровадженням конституційного ладу, 30 травня 1876 р. організували заколот і повалення султана Абдул - Азіза. Згодом новим султаном став Абдул-Гамід II. 23 грудня 1876 р. він оголосив про запровадження конституції, вона проголошувала громадянські свободи, запроваджувала двопалатний парламент, хоча й гарантувала необмежені права султана.
Молодотурки - політичний рух, який мав за мету систематичну політичну, військову та економічну модернізацію країни(основна рушійна сила - молода турецька інтелігенція).
Повстання почалося 3 липня 1908 р. виступом армійських підрозділів у Македонії. Молодотурецька революція перемогла, молодотурки залишалися при владі до 1918 р. Але за час свого правління вони так і не виконали обіцянок провести модернізацію країни й звільнитися від європейського економічного засилля та політичної залежності. Участь у Першій світовій війні 1914-1918 рр., усупереч розрахункам молодотурків, призвела до краху Османської імперії.
Утім значення Молодотурецької революції, як і революції в Ірані(1905-1911 рр.) і Сіньхайської революції в Китаї полягає в тому, що вони започаткували пробудження Азії.
Дати відповідь на питання:
Чому революція в Османській імперії не вирішила свої завдання й у чому полягає її історичне значення?
Опрацювати параграф 26.
Історія України - 9-А,Б,В.
Практичне заняття: Вплив греко - католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель.
Опрацювати матеріал на ст.250-251 та дати відповіді на такі питання:
1.У яких українських регіонах була поширена греко-католицька церква на початку XX ст.?
2.Чому греко-католицька церква наприкінці XIX ст. втратила свій вплив на український рух?
3.Яку нову роль церкви визначив Андрій Шептицький в українському русі?
4.Яку роль відіграла греко-католицька церква в національному відродженні на західноукраїнських землях?
Опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.
III тиждень карантину(30.03-03.04).
Історія України. 9-А,Б,В.
Тема:Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX століття.
1.Опрацювати параграф 27; завдання 1-6 на ст.240(письмово);
![Урок 3 Економічне становище українських земель у складі Австро ...](https://notatka.at.ua/_pu/7/90073034.png)
![Україна на початку XX ст.](https://image.slidesharecdn.com/random-170914120759/95/xx-34-638.jpg?cb=1505390908)
2. Після вивчення даного матеріалу пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/ukra-nski-zemli-u-skladi-rosiysko-imperi-na-pochatku-xx-stolittya-109573.html, після виконання тесту зробити скрин або фото та відправити мені на пошту - alina260486@gmail.com
Всесвітня історія.
Тема: Японія. Доба "Мейдзі" в Японській імперії. початок японської територіальної експансії.
Опрацювати параграф 24, виписати в зошит та вивчити поняття: самураї, сьогунат, "Доба Мейдзі"; виписати реформи та їх основний зміст(ст.148-149), після вивчення даної теми пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/yaponiya - 128446.html зробити скрин або фото та вислати мені на пошту.
IV тиждень карантину(06.04-10.04).
Всесвітня історія - 9-А,Б,В.
Тема: Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
Завдання для опрацювання:
1. Описати причини та наслідки повстання тайпінів?
2. Описати хід та наслідки повстання іхетуанів?
3. Напишіть три народні принципи Сунь Ятсена?
4. Якими були підсумки Сіньхайської революції 1911 - 1913 років?
5. Дати визначення поняттям: тайпіни, іхетуани, опіумна війна, Гоміньдан?
Опрацювати параграф 25.
Опрацьваний матеріал надсилайте мені на пошту.
![Китай у ІІ половині ХІХ століття. - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/1/230/770/img10.jpg)
![Конспекти уроків "ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ" 9 клас](https://fc.vseosvita.ua/000vmp-a1c7/035.jpg)
Історія України - 9-А,Б,В.
Тема:Суспільно - політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX століття.
1 .Розкрити зміст поняття: "Сокіл"-..., "Січ" - ...., "Пласт" - ....., сепаратизм - ..... .
2. Хто став головним редактором тижневика "Наука" на Закарпатті, що вийшов друком в 1897 році?
3. Коли відбувся та чим закінчився масовий селянський страйк у Галичині?
4. Описати боротьбу за український університет.
Опрацювати параграфи 28, 29.
Відповіді та опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.
![Лекція 18-19: Наддніпрянська Україна та Західноукраїнські землі у ...](https://static.tildacdn.com/tild3039-3865-4535-a563-393334333166/Trylowski_Kyrylo.jpg)
Хто зображений на фото? - .......
![Піднесення українського національного руху - Підручник з Історії ...](https://history.vn.ua/pidruchniki/vlasov-2017-ukraine-history-9-class/vlasov-2017-ukraine-history-9-class.files/image283.jpg)
![Презентация на тему: "Утворення українських політичних партій ...](https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TKgx7fsVqzWEHIHQU7g2wbbEha1HyIMnn82wy-2J2dHlfBy8jhKzJtXUap2mov-x6MgcZSRuWaNzlVbeyPiSiYfAAZRb263hgQ)
Всесвітня історія.
Практичне заняття: Масове виробництво. Зародження масової культури. Науково-технічна революція зламу XIX - XX ст. та її вплив на людину й суспільство.
Читати параграфи 32,33; опрацювати та виписати терміни.
![Особливості розвитку культури та мистецтва ХХ століття](https://fs01.vseosvita.ua/01000qax-ad2c/021.jpg)
![Перша половина хх століття" - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/59/58477/770/img9.jpg)
![Розвиток, освіти, науки і техніки - Посібник «Мій конспект ...](https://history.vn.ua/lesson/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect/world-history-2018-lessons-9-class-my-conspect.files/image075.jpg)
![Презентація до уроку. 11клас. Всесвітня історія. Тема. Становлення ...](https://fs01.vseosvita.ua/0100ez4j-97d7/00a.jpg)
![Нтр та її основні ознаки. Світове господарство в період нтр](https://nadoest.com/prosmotr/268/267741/267741_html_m5a317505.png)
![Презентація на тему Міжнародні жіночі рухи — готові шкільні ...](https://cdn.gdz4you.com/files/slides/319/8a75ebcceac93e3df7b191f522e597ff.jpeg)
![Розвиток фемінізму - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/1/370/770/img2.jpg)
Історія України.
Тема: Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині XIX - на початку XX ст.
Продовжуємо заповнювати табличку з теми: Культура; читати параграф 33 - дати відповіді на питання: ст.274(завд.1-6). Виписати терміни: - супрематизм та - кубізм.
![Український художник Микола Пимоненко.. Обсуждение на LiveInternet ...](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/sverediuk.com.ua/wp-content/uploads/2015/01/Svyatochnoe-gadanie-1888-g..jpg)
![Результат пошуку зображень за запитом "картина дівчина в червоному ...](https://i.pinimg.com/originals/ee/2c/25/ee2c25b6a53d78b3e86b18d017be19e0.jpg)
![Володимирський собор, Київ — фото, опис, адреса](https://ua.igotoworld.com/frontend/webcontent/websites/1/images/gallery/28304_800x600_89938332.jpg)
IX тиждень карантину(12.05-15.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Тема: Освіта, наука та техніка, література та мистецтво наприкінці XIX - початок XX ст.
Читати параграф 30, 31 та дати письмові відповіді на питання: ст.175(I - завд.1-6),
ст.182(I - завд.1-5).
Історія України.
Тема: Українська література, театр, музика в другій половині XIX - на початку XX ст.
Читати параграф 32, опрацювати питання 1-7 на ст.268, 269.
![Художні напрями та стилі](https://fc.vseosvita.ua/001bu8-7b86/001.gif)
![Реалізм](https://image.slidesharecdn.com/8-170325071542/95/-14-638.jpg?cb=1490426174)
![Презентація "Роман ХІХ ст."](https://naurok.com.ua/uploads/files/64101/99981/106572_images/9.jpg)
VIII тиждень карантину(04.05-08.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
04.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні! Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням впишіть код - 371512 та напишіть своє прізвище і ім'я, після виконання тесту я відразу побачу ваші результати. Прохання!не писати анонімно(я не знатиму хто саме виконав тест).
Бажаю успіхів)
Історія України.
06.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні!Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням вписуєте код - 229470 та своє прізвище і ім'я(відразу після виконання тесту і ви, і я бачимо ваш результат).
Бажаю успіхів!
VII тиждень карантину(27.04-30.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Практичне заняття:Основні тенденції розвитку української культури другої половини XIX на початку XX ст.
1. Скласти розповідь про одного з українських вчених-науковців за вибором(за параграфом 31, який ви вивчали минулий урок).
2. Порівняти розвиток освіти на українських землях у складі Російської імперії та Австро-Угорщини.
Виконану практичну роботу надсилайте мені на пошту.
Всесвітня історія.
Тема: Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі XIX -XX ст.
Домашнє завдання: законспектувати нижче поданий матеріал, читати параграф 29 до кінця.
![Причини та початок Першої світової війни. - презентація з ...](https://svitppt.com.ua/images/10/9144/770/img4.jpg)
![Україна в Першій світовій війні" - презентація з історії україни](https://svitppt.com.ua/images/52/51624/770/img1.jpg)
![Початок Першої Світової війни. Україна в геополітичних планах країн А…](https://image.slidesharecdn.com/random-161113053336/95/-10-638.jpg?cb=1479015283)
![Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав ...](https://cf.ppt-online.org/files/slide/t/THxJEOIwPv9GKFu3DABpSgie2aCrcXN4Wtfkod/slide-6.jpg)
![Початок першої світової війни. Україна в геополітичних планах ...](https://svitppt.com.ua/images/1/390/770/img8.jpg)
![Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст ...](https://fs01.vseosvita.ua/0100agzl-60b5/019.jpg)
VI тиждень карантину(20.04-24.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Тема: Культура України в середині XIX - на початку XX ст. Розвиток освіти й науки.
Заповнюємо табличку по культурі:
1. Розвиток освіти: недільні школи, середня освіта, вища освіта.
2. Розвиток науки:вчений етнограф М. Міклухо-Маклай, вчений хімік М. Бекетов, засновники першої в Російській імперії та другої в світі бактеріологічної станції І. Мечников і М. Гамалія;фізик та електротехнік І. Пулюй; науковці-гуманітарії, історики: М. Костомаров, В. Антонович, Д. Яворницький, М. Грушевський; В, Вернадський, Д. Заболотний та ще багато відомих науковців.
3. Внесок Наукового товариства ім. Т. Шевченка в становлення національної науки.
Незважаючи на відсутність української державності, у другій половині XIX - на початку XX ст. відбувалося формування основ української національної освіти та науки. У цей час у системі освіти на українських землях відбулися позитивні зрушення, зумовлені потребами часу. Проте ні Російська імперія, ні Австро-Угорщина не сприяли розвитку освіти українською мовою. Однією з найскладніших проблем залишалася українізація школи. Українська національна наука гуртувалася навколо Наукового товариства ім. Т. Шевченка. Ця науково-культурна громадська організація відігравала роль своєрідної всеукраїнської Академії наук.
Опрацювати параграф 31, конспекти надсилайте на пошту.
![Культура України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст ...](https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-9-class-2017-burnejko/ukraine-history-9-class-2017-burnejko.files/image107.jpg)
![Освіта в українських землях наприкінці XVIII – у першій половині ...](https://svitppt.com.ua/images/10/9445/770/img17.jpg)
![Українське національно-культурне відродження кін. ХVIІІ- поч. ХХ ...](https://svitppt.com.ua/images/4/3393/770/img3.jpg)
![Освіта в другій половині XIX ст." - презентація з історії україни](https://svitppt.com.ua/images/53/52571/770/img5.jpg)
Всесвітня історія.
Тема:Міжнародні відносини наприкінці XIX - на початку XX ст.
План
1. Утворення військово-політичного блоку - Троїстий Союз.
2. Утворення військово-політичного блоку - Антанта.
3. Міжнародні кризи та конфлікти:
-англо-бурська війна(1899-1902 рр.)
-конфлікт у Марокко(1911 р.)
-Далекий Схід та Південно-Східна Азія
-перша та друга Балканські війни
-гонка озброєнь та шовіністична пропаганда.
Гонка озброєнь - організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.
Шовінізм - реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.
Бури - (африканери) - нащадки голландських, французьких та саксонських колоністів, які оселилися на півдні Африки ще в серединіXVIII ст. У боротьбі з англійськими колонізаторами бури утворили республіки Трансвааль і Померанчеву.
Опрацювати інформацію нижче подану та законспектувати, читати параграф 29, ст.164-168.:
.
![Народи східної та південно-східної Європи у боротьбі за ...](https://mozok.click/uploads/vsesvitnia-istoriya-9-koliada/vsesvitnia-istoriya-9-koliada-88.jpg)
![Конспект уроку з історії України в 10 класі](https://fs01.vseosvita.ua/01000wl6-c874/008.jpg)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img24.jpg)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img12.jpg)
![Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...](https://svitppt.com.ua/images/14/13682/770/img3.jpg)
V тиждень карантину(13.04-17.04) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Тема: Спроби модернізації Османської імперії.
Інформацію законспектувати в зошити:
У 1839-1870 рр. в Османській імперії здійснювалися реформи, які дістали назву Танзімат("перетворення", "реформи"). Як і в азійських сусідів імперії - Китаї, Ірані - ці перетворення були покликані подолати відсталість країни порівняно з Європою. В Османській імперії мало бути вирішене питання рівності прав немусульманського населення з мусульманською більшістю. Однак національні рухи нетурецьких народів посилювались. Нові османи, сподіваючись стримати ці рухи запровадженням конституційного ладу, 30 травня 1876 р. організували заколот і повалення султана Абдул - Азіза. Згодом новим султаном став Абдул-Гамід II. 23 грудня 1876 р. він оголосив про запровадження конституції, вона проголошувала громадянські свободи, запроваджувала двопалатний парламент, хоча й гарантувала необмежені права султана.
Молодотурки - політичний рух, який мав за мету систематичну політичну, військову та економічну модернізацію країни(основна рушійна сила - молода турецька інтелігенція).
Повстання почалося 3 липня 1908 р. виступом армійських підрозділів у Македонії. Молодотурецька революція перемогла, молодотурки залишалися при владі до 1918 р. Але за час свого правління вони так і не виконали обіцянок провести модернізацію країни й звільнитися від європейського економічного засилля та політичної залежності. Участь у Першій світовій війні 1914-1918 рр., усупереч розрахункам молодотурків, призвела до краху Османської імперії.
Утім значення Молодотурецької революції, як і революції в Ірані(1905-1911 рр.) і Сіньхайської революції в Китаї полягає в тому, що вони започаткували пробудження Азії.
Дати відповідь на питання:
Чому революція в Османській імперії не вирішила свої завдання й у чому полягає її історичне значення?
Опрацювати параграф 26.
Історія України - 9-А,Б,В.
Практичне заняття: Вплив греко - католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель.
Опрацювати матеріал на ст.250-251 та дати відповіді на такі питання:
1.У яких українських регіонах була поширена греко-католицька церква на початку XX ст.?
2.Чому греко-католицька церква наприкінці XIX ст. втратила свій вплив на український рух?
3.Яку нову роль церкви визначив Андрій Шептицький в українському русі?
4.Яку роль відіграла греко-католицька церква в національному відродженні на західноукраїнських землях?
Опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.
III тиждень карантину(30.03-03.04).
Історія України. 9-А,Б,В.
Тема:Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX століття.
1.Опрацювати параграф 27; завдання 1-6 на ст.240(письмово);
![Урок 3 Економічне становище українських земель у складі Австро ...](https://notatka.at.ua/_pu/7/90073034.png)
![Україна на початку XX ст.](https://image.slidesharecdn.com/random-170914120759/95/xx-34-638.jpg?cb=1505390908)
2. Після вивчення даного матеріалу пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/ukra-nski-zemli-u-skladi-rosiysko-imperi-na-pochatku-xx-stolittya-109573.html, після виконання тесту зробити скрин або фото та відправити мені на пошту - alina260486@gmail.com
Всесвітня історія.
Тема: Японія. Доба "Мейдзі" в Японській імперії. початок японської територіальної експансії.
Опрацювати параграф 24, виписати в зошит та вивчити поняття: самураї, сьогунат, "Доба Мейдзі"; виписати реформи та їх основний зміст(ст.148-149), після вивчення даної теми пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/yaponiya - 128446.html зробити скрин або фото та вислати мені на пошту.
IV тиждень карантину(06.04-10.04).
Всесвітня історія - 9-А,Б,В.
Тема: Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
Завдання для опрацювання:
1. Описати причини та наслідки повстання тайпінів?
2. Описати хід та наслідки повстання іхетуанів?
3. Напишіть три народні принципи Сунь Ятсена?
4. Якими були підсумки Сіньхайської революції 1911 - 1913 років?
5. Дати визначення поняттям: тайпіни, іхетуани, опіумна війна, Гоміньдан?
Опрацювати параграф 25.
Опрацьваний матеріал надсилайте мені на пошту.
![Китай у ІІ половині ХІХ століття. - презентація з всесвітнії історії](https://svitppt.com.ua/images/1/230/770/img10.jpg)
![Конспекти уроків "ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ" 9 клас](https://fc.vseosvita.ua/000vmp-a1c7/035.jpg)
Історія України - 9-А,Б,В.
Тема:Суспільно - політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX століття.
1 .Розкрити зміст поняття: "Сокіл"-..., "Січ" - ...., "Пласт" - ....., сепаратизм - ..... .
2. Хто став головним редактором тижневика "Наука" на Закарпатті, що вийшов друком в 1897 році?
3. Коли відбувся та чим закінчився масовий селянський страйк у Галичині?
4. Описати боротьбу за український університет.
Опрацювати параграфи 28, 29.
Відповіді та опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.
![Лекція 18-19: Наддніпрянська Україна та Західноукраїнські землі у ...](https://static.tildacdn.com/tild3039-3865-4535-a563-393334333166/Trylowski_Kyrylo.jpg)
Хто зображений на фото? - .......
![Піднесення українського національного руху - Підручник з Історії ...](https://history.vn.ua/pidruchniki/vlasov-2017-ukraine-history-9-class/vlasov-2017-ukraine-history-9-class.files/image283.jpg)
Комментарии
Отправить комментарий