X тиждень карантину(18.05-22.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Практичне заняття: Масове виробництво. Зародження масової культури. Науково-технічна революція зламу XIX - XX ст. та її вплив на людину й суспільство.
 Читати параграфи 32,33; опрацювати  та виписати терміни.


Особливості розвитку культури та мистецтва ХХ століття
Перша половина хх століття" - презентація з всесвітнії історії
Презентация на тему: "Основні ідеї та течії у розвитку культури ...



Розвиток, освіти, науки і техніки - Посібник «Мій конспект ...

Презентація до уроку. 11клас. Всесвітня історія. Тема. Становлення ...

Нтр та її основні ознаки. Світове господарство в період нтр
Презентація на тему Міжнародні жіночі рухи — готові шкільні ...
Розвиток фемінізму - презентація з всесвітнії історії

Історія України.
Тема: Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині XIX - на початку XX ст.
Продовжуємо заповнювати табличку з теми: Культура; читати параграф 33 - дати відповіді на питання: ст.274(завд.1-6). Виписати терміни: - супрематизм та - кубізм.

Запорожці пишуть листа турецькому султану
Український художник Микола Пимоненко.. Обсуждение на LiveInternet ...
Результат пошуку зображень за запитом "картина дівчина в червоному ...

Володимирський собор, Київ — фото, опис, адреса
Дом с химерами | infoportal.kiev.ua

IX тиждень карантину(12.05-15.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
Тема: Освіта, наука та техніка, література та мистецтво наприкінці XIX -  початок XX ст.
Читати параграф 30, 31 та дати письмові відповіді на питання: ст.175(I - завд.1-6),
 ст.182(I - завд.1-5).
Історія України.
Тема: Українська література, театр, музика в другій половині XIX -  на початку XX ст.
Читати параграф 32, опрацювати питання 1-7 на ст.268, 269.
Художні напрями та стилі
Реалізм
Презентація "Роман ХІХ ст."

VIII тиждень карантину(04.05-08.05) - 9-А,Б,В.
Всесвітня історія.
04.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні! Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням впишіть код - 371512 та напишіть своє прізвище і ім'я, після виконання тесту я відразу побачу ваші результати. Прохання!не писати анонімно(я не знатиму хто саме виконав тест).
Бажаю успіхів)
Історія України.
06.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
Шановні учні!Проходимо тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшовши за цим посиланням вписуєте код - 229470 та своє прізвище і ім'я(відразу після виконання тесту і ви,  і я бачимо ваш результат).
Бажаю успіхів!

VII тиждень карантину(27.04-30.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Практичне заняття:Основні тенденції розвитку української культури другої половини XIX  на початку XX ст.
1. Скласти розповідь про одного з українських вчених-науковців за вибором(за параграфом 31, який ви вивчали минулий урок).
2. Порівняти розвиток освіти на українських землях у складі Російської імперії та Австро-Угорщини.
 Виконану практичну роботу надсилайте мені на пошту.

Всесвітня історія.
Тема: Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі XIX -XX ст.
 Домашнє завдання: законспектувати нижче поданий матеріал, читати параграф 29 до кінця.
Причини та початок Першої світової війни. - презентація з ...
Україна в Першій світовій війні" - презентація з історії україни
Початок Першої Світової війни. Україна в геополітичних планах країн А…

Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав ...


Початок першої світової війни. Україна в геополітичних планах ...
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст ...
VI тиждень карантину(20.04-24.04) - 9-А,Б,В.
Історія України.
Тема: Культура України в середині XIX - на початку XX ст. Розвиток освіти й науки.
Заповнюємо табличку по культурі:
1. Розвиток освіти: недільні школи, середня освіта, вища освіта.
2. Розвиток науки:вчений етнограф М. Міклухо-Маклай, вчений хімік М. Бекетов, засновники першої в Російській імперії та другої в світі бактеріологічної станції І. Мечников і М. Гамалія;фізик та електротехнік І. Пулюй; науковці-гуманітарії, історики: М. Костомаров, В. Антонович, Д. Яворницький, М. Грушевський; В, Вернадський, Д. Заболотний та ще багато відомих науковців.
3. Внесок Наукового товариства ім. Т. Шевченка в становлення національної науки.
   Незважаючи на відсутність української державності, у другій половині XIX - на початку  XX ст. відбувалося формування основ української національної освіти та науки. У цей  час у системі освіти на українських землях відбулися позитивні зрушення, зумовлені потребами часу. Проте ні Російська імперія, ні Австро-Угорщина не сприяли розвитку освіти українською мовою. Однією з найскладніших проблем залишалася українізація школи. Українська національна наука гуртувалася навколо Наукового товариства  ім. Т. Шевченка. Ця науково-культурна громадська організація відігравала роль своєрідної всеукраїнської  Академії наук.
  Опрацювати параграф 31, конспекти надсилайте на пошту.

Культура України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст ...
Освіта в українських землях наприкінці XVIII – у першій половині ...
Українське національно-культурне відродження кін. ХVIІІ- поч. ХХ ...
Освіта в другій половині XIX ст." - презентація з історії україни

Всесвітня історія.
Тема:Міжнародні відносини наприкінці XIX - на початку XX ст.
                                          План
1. Утворення військово-політичного блоку - Троїстий  Союз.
2. Утворення  військово-політичного блоку - Антанта.
3. Міжнародні кризи та конфлікти: 
-англо-бурська війна(1899-1902 рр.)
-конфлікт у Марокко(1911 р.)
-Далекий Схід та Південно-Східна Азія
-перша та друга Балканські війни
-гонка озброєнь та шовіністична пропаганда.
       Гонка  озброєнь - організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.
      Шовінізм - реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів. 
     Бури - (африканери) - нащадки голландських, французьких та саксонських колоністів, які оселилися на півдні Африки ще в серединіXVIII ст. У боротьбі з англійськими колонізаторами бури утворили республіки Трансвааль і Померанчеву.
Опрацювати інформацію нижче подану та законспектувати, читати параграф 29, ст.164-168.:
.Народи східної та південно-східної Європи у боротьбі за ...

Конспект уроку з історії України в 10 класі

Презентация на тему: "Перша світова війна ( ). 1. Приймало участь ...
Презентация на тему: "Початок Першої світової війни. Троїстий союз ...

Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...

Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...
Міжнародні відносини у 1871—1900 рр. Геополітичні наслідки франко ...

V тиждень карантину(13.04-17.04) - 9-А,Б,В.

Всесвітня історія.
Тема: Спроби модернізації Османської імперії.
Інформацію законспектувати в зошити: 
  У 1839-1870 рр. в Османській імперії здійснювалися реформи, які дістали назву Танзімат("перетворення", "реформи"). Як і в азійських сусідів імперії - Китаї, Ірані - ці перетворення були покликані подолати відсталість країни порівняно з Європою. В Османській імперії мало бути вирішене питання рівності прав немусульманського населення з мусульманською більшістю. Однак національні рухи нетурецьких народів посилювались. Нові османи, сподіваючись стримати ці рухи запровадженням конституційного ладу, 30 травня 1876 р. організували заколот і повалення султана Абдул - Азіза. Згодом новим султаном  став Абдул-Гамід II. 23 грудня 1876 р. він оголосив про запровадження конституції, вона проголошувала громадянські свободи, запроваджувала двопалатний парламент, хоча й гарантувала необмежені права султана.
Молодотурки - політичний рух, який мав за мету систематичну політичну, військову та економічну модернізацію країни(основна рушійна сила - молода турецька інтелігенція).
  Повстання почалося 3 липня 1908 р. виступом армійських підрозділів у Македонії. Молодотурецька революція перемогла,  молодотурки залишалися при владі до 1918 р. Але за час свого правління вони так і не виконали обіцянок провести модернізацію країни й звільнитися від європейського економічного засилля та політичної залежності. Участь у Першій світовій війні 1914-1918 рр., усупереч розрахункам молодотурків, призвела до краху Османської імперії.
    Утім значення Молодотурецької революції, як і революції в Ірані(1905-1911 рр.) і Сіньхайської революції в Китаї полягає в тому, що вони започаткували пробудження Азії.
Дати відповідь на питання:
 Чому революція в Османській імперії не вирішила свої завдання й у чому полягає її історичне значення?
Опрацювати параграф 26.

Історія України - 9-А,Б,В.
Практичне заняття: Вплив греко - католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель.
Опрацювати матеріал на ст.250-251 та дати відповіді на такі питання:
1.У яких українських регіонах була поширена греко-католицька церква на початку XX ст.?
2.Чому греко-католицька церква наприкінці XIX ст. втратила свій вплив на український рух?
3.Яку нову роль церкви визначив Андрій Шептицький в українському русі?
4.Яку роль відіграла греко-католицька церква в національному відродженні на західноукраїнських землях?
Опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.





 III тиждень карантину(30.03-03.04).
Історія України. 9-А,Б,В.
Тема:Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX століття. 
1.Опрацювати параграф 27; завдання 1-6 на ст.240(письмово);
Урок 3 Економічне становище українських земель у складі Австро ...

Україна на початку XX ст.
2. Після вивчення даного матеріалу пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/ukra-nski-zemli-u-skladi-rosiysko-imperi-na-pochatku-xx-stolittya-109573.html, після виконання тесту зробити скрин або фото та відправити мені на пошту - alina260486@gmail.com

Всесвітня історія.
Тема: Японія. Доба "Мейдзі" в Японській імперії. початок японської територіальної експансії.
Опрацювати параграф 24, виписати в зошит та вивчити поняття: самураї, сьогунат, "Доба Мейдзі"; виписати реформи та їх основний зміст(ст.148-149), після вивчення даної теми пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/yaponiya - 128446.html зробити скрин або фото та вислати мені на пошту.

IV тиждень карантину(06.04-10.04).
Всесвітня історія - 9-А,Б,В.
Тема: Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
Завдання для опрацювання:
1. Описати причини та наслідки повстання тайпінів?
2. Описати хід та наслідки повстання іхетуанів?
3. Напишіть три народні принципи Сунь Ятсена?
4. Якими були підсумки Сіньхайської революції 1911 - 1913 років?
5. Дати визначення поняттям: тайпіни, іхетуани, опіумна війна, Гоміньдан?
Опрацювати параграф 25.
Опрацьваний матеріал надсилайте мені на пошту.
Китай у ІІ половині ХІХ століття. - презентація з всесвітнії історії
Конспекти уроків "ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ" 9 клас

Історія України - 9-А,Б,В.
Тема:Суспільно - політичне життя на західноукраїнських землях на початку XX століття.
1 .Розкрити зміст поняття: "Сокіл"-..., "Січ" - ...., "Пласт" - ....., сепаратизм - ..... .
2. Хто став головним редактором тижневика "Наука" на Закарпатті, що вийшов друком в 1897 році?
3. Коли відбувся та чим закінчився масовий селянський страйк у Галичині?
4. Описати боротьбу за український університет.
Опрацювати параграфи 28, 29.
Відповіді та опрацьований матеріал надсилайте мені на пошту.


Лекція 18-19: Наддніпрянська Україна та Західноукраїнські землі у ...
Хто зображений на фото? - .......
Піднесення українського національного руху - Підручник з Історії ...

Презентация на тему: "Утворення українських політичних партій ...

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога