XI тиждень карантину(25.05-29.05) - 6-А,Б,В.
Тема: Давній Китай.
Опрацювати та законспектувати нижче поданий матеріал, читати параграф 21.
Всім учням бажаю чудового літа!


Загальна характеристика середньовічної китайської поезії ...
Стародавній Китай

УРОК № 20 Тема. Утворення держави в Стародавньому Китаї.

Конспект уроку та презентація з всесвітньої історії для учнів 6 ...

Практичне заняття №7 на тему: "Культура Стародавнього Китаю"

Китай - online presentation
Презентація на тему Архітектура Китаю — готові шкільні презентації ...

Визначні пам'ятки Китаю - презентація з архітектури

Архітектура Близького й Далекого Сходу" - презентація з архітектури

Особливості розвитку країн Сходу. Китай у Середні віки - Всесвітня ...

Презентація на тему Китай (варіант 28) — презентації з географії ...


Antonivtours.com Великий шовковий шлях: чому в колодязях посеред ...
Стародавній Китай

X тиждень карантину(18.05-22.05) - 6-А,Б,В.
Тема: Індійська цивілізація.
Читати параграф 20, законспектувати нижче подані схемки.

Конспект уроку та презентація з всесвітньої історії для учнів 6 ...

Тема. Індія

Тема. Індія

Індія в середні віки

УРОК № 19 Тема. Варни та релігія в Стародавній Індії.

Релігія та культура Давньої Індії - презентація з всесвітнії історії

Презентація "Давня Індія"

УРОК № 17 Тема. Стародавня Індія.
Презентація до уроку з всесвітньої історії на тему: «Стародавня Індія»

IX тиждень карантину(12.05-15.05) - 6-А,Б,В.
Тема: Як починалася історія словя'н. Венеди, анти й склавини на теренах України.   Шановні учні!Ви вже написали підсумковий тест, але в нас іще залишилося декілька нерозглянутих тем, тому іще трішки попрацюємо з вами.
  Читати параграфи 54, 55;опрацювати та основне законспектувати в зошит.


Давні слов'яни - презентація з історії україни
Презентація "Східні слов'яни".

Давні слов'яни та їхні сусіди | Онлайн подготовка к урокам истории
Стародубщина. Нарис українського життя краю. Сіверяни. | Північний ...

Презентація "Східні слов'яни".
10.04.2020
Изучаем историю с Еленой Переходовой: Розселення племінних союзів ...
Давні слов'яни та їхні сусіди | Онлайн подготовка к урокам истории

VIII тиждень карантину(04.05-08.05) - 6-А,Б,В.
05.05 - ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ!
    Шановні учні)Потрібно  пройти тестування за посиланням: join.naurok.ua - зайшлвши за цим посиланням вписуєте код - 437103 та вписати своє прізвище та ім'я. Після виконання тесту ви і я відразу побачимо результат, надсилати не потрібно!Тест активний до кінця тижня.
Бажаю успіхів)

VII тиждень карантину(27.04-01.04) - 6-А,Б,В.
Тема: Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.
    Римська імперія мала величезну територію, сильну армію і, здавалося, ніщо не могло похитнути її могутності. Проте в господарстві імперії розпочалася криза(занепад); у другій половині III ст. н. е. почастішали напади на Римську імперію варварських племен(варварами римляни називали будь-яких чужинців). Імператори Риму зі змінним успіхом вели війни з готами, галлами, бургундами та іншими народами. Негаразди були не тільки в зовнішній політиці, а й у внутрішній(з 235 р. по 284 р. на імператорському престолі змінилося 22 імператори). І у 306 р. в запеклій боротьбі за престол переміг полководець - Константин(306-337 рр. н. е.). В ознаменування перемоги за його наказом спорудили тріумфальну арку  - останню в Римі. Константин продовжив реформи свого попередника Діоклетіана: замінив знецінені срібні гроші золотою монетою(солід), провів адміністративну реформу, військову(почав брати на службу до Римської армії варварів: готів, франків). Місцем своєї столиці він обрав грецьке місто-колонію Візантій на європейському узбережжі Босфору. Нову столицю - "Другий або Новий Рим" назвали містом Константина - Константинополем. У 330 р. столицю Римської імперії перенесли до Константинополя(сьогодні це місто Стамбул у Туреччині). 
   У 395 р. відбувся поділ імперії на Західну і Східну(в нижче поданій схемі вказано, які землі відійшли до Західної, а які до Східної - потрібно виписати).
    Правителі Східної Римської імперії, щоб відвернути небезпеку від своєї держави, намагалися направити удар гунів на Західну імперію. І у 451 р. вони зуміли спрямувати величезну армію гунів через Рейн у Галлію. Біля Орлеана(сучасна Франція) командувач римської армії Аеції, спираючись на допомогу варварів - Вестготського королівства, у битві на Каталаунських полях переміг Аттілу(вождя гунів). Це був останній великий успіх Західної Римської імперії перед її загибеллю. Після смерті Аттіли в 453 р. держава гунів розпалася.
   З вище поданої інформації вже зрозуміло, що ще із II ст. н.е. варвари почали здійснювати набіги на Римську імперію; варварами називали різні за походженням народи, в основному кочовиків - гунів, слов'янські племена, а також германців: готи, франки, вандали, бургунди, англи, сакси, остготи, вестготи. Осілі землероби дуже боялися гунських вершників, вони тільки чули звістку про наближення гунів, здіймалися з місць проживання і тікали. Так гунська навала спричинила грандіозне пересування германців та інших племен та народів, цей рух називають Великим переселенням народів - масштабне переміщення населення в IV -VII ст., що поклало початок новим державам на руїнах Римської імперії та сформувало сучасну політичну карту Європи. 
   У 476 р. германець Одоакр відібрав в останнього римського імператора  - 15-річного Ромула Августула - знаки імператорської влади й відправив їх до Константинополя. "Вічне місто" стояло безлюдним, частково спаленим, перетвореним на величезні руїни. 
  476 р. вважають роком падіння Західної Римської імперії, коли закінчилася історія Стародавнього світу. А Східна Римська імперія - Візантія або Візантійська імперія, як її назвали, проіснувала іще тисячу років(до середини XV ст. ).
  Домашнє завдання: читати параграфи 52 і 53, занотувати в зошити поданий матеріал та дати відповідь на питання: -після якої події, слово-поняття -"вандалізм" стало символом жорстокості та руйнації культурних цінностей?

Падіння Західної Римської імперії та виникнення варварських ...
3. Становлення Середньовічної Європи » Народна Освіта

Презентация на тему: "Падіння Західної Римської імперії Падіння ...
Презентация на тему: "Падіння Західної Римської імперії Падіння ...
імперії.Презентация на тему: "Падіння Західної Римської імперії Падіння ...

Чому занепала Західна Римська імперія

Падіння Римської Імперії, Колонат
Римська імперія - презентація з всесвітнії історії
VI тиждень карантину(20.04-24.04) - 6-А,Б,В.

Тема:Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.
Законспектувати нижче подану інформацію та схемки.
  У 63 р. до н. е. Рим підкорив Палестину. У 37 р. до н.е. її правителем став Ірод Великий. В цей час у Палестині проповідував Ісус Христос(Месія) - спаситель світу. Основним джерелом, яке розповідає про життя Христа, є книги Нового Завіту Біблії, які називають Євангеліями(у перекладі з грецької це слово означає "блага, добра звістка"). Релігія євреїв - юдаїзм, а у Палестині, де жили євреї, численні юдейські секти пропонували людям різні ідеї - з таких сект і виросла нова релігія - християнство.
Християнство - одна з трьох світових релігій(разом із буддизмом і ісламом). Основа віровчення: віра в Ісуса Христа як втілення і вияв Бога, зішестя на Землю Сина Божого для спасіння людства від гріха.
  Спочатку громади християн зазнавали гонінь, а першим притулком християн у Римі були катакомби - підземні ходи природного або штучного походження. Християнство було відкритим для кожного: бідного й багатого, римлянина й варвара, і тому воно швидко поширювалося. Поступово християнство стало головною релігією Римської імперії. Гоніння на християн припинилися і у 313 році римський імператор Константин видав закон, яким визнав християнську релігію.
  У 325 році в місті Нікея було скликано собор(зібрання) єпископів Заходу та Сходу. У ньому взяв участь і сам імператор. Було затверджено  Символ віри - короткий і точний виклад основних християнських істин. Найважливіше в ньому було те, що єдиний Бог виступає в трьох рівних проявах(іпостасях) - Бога - Отця, Бога - Сина(Ісуса Христа) і Бога - Духа Святого, які разом становлять Святу Трійцю. Рішення Нікейського собору сприяли остаточному оформленню християнської церкви.  Центром християнства на Заході був Рим, а римського патріарха почали називати Папою Римським, а на Сході очільником церкви став єпископ Константинополя - константинопольський патріарх.
  І у 394 році імператор Феодосій затвердив едикт(указ) - який визнав християнство - державною релігією Римської імперії.
Опрацюйте Нагірну проповідь Ісуса Христа на ст.191 та дайте відповідь на два питання під проповідями; читати параграф 51.
Урок на тему "Християнська церква", 6 клас
Урок на тему "Християнська церква", 6 клас


 V тиждень карантину(13.04-17.04).
Практична робота № 5: Римське право - 6-А,Б,В.
Опрацювати параграф 49: ст.184(діємо:практичні завдання)виписати норми Римського права(уривки);
1.Визначте, з яких груп складалося населення Риму?
2.Що означало - бути громадянином Риму?
3.Що таке право вето, у яких випадках і ким воно застосовувалось?
4.За якими ознаками населення Риму отримувало права?Чи справедливим був такий розподіл?
5.Чим життя рабів, які перебували в привілейованому становищі, відрізнялося від становища рабів, які працювали в сільському господарстві, каменярнях, на будівництві доріг?Що спільного було в їхньому становищі?
  Завдання виконувати по практичній роботі в підручнику за параграфом 49.
  Не забуваємо опрацьований матеріал надсилати мені.  


III тиждень карантину.
Всесвітня історія.6-А,Б,В клас.
Тема:Диктатура Юлія Цезаря.
На ст.175 виконати практичне завдання (повстання Спартака - завдання 1-4), занотовувати поняття та дати з відео, читати параграф 47.
Виконані завдання можна відправити мені на пошту - alina260486@gmail.com.
Пропоную пройти тестування за посиланням - naurok.com.ua/test/vstup-do-istori-ukra-ni-109708.html
Після закінчення тесту потрібно зробити скрин або фото результату та відправити мені на пошту.

IV тиждень карантину(06.04-10.04).
Тема: Римська імперія. Октавіан Август.
Виписати в зошит:
1.Преторіанці - особиста гвардія імператора, яка несла службу не тільки в Римі, а й у провінціях.
2.Імператор - почесний титул переможного полководця, самодержавний монарх.
3.Нова система державного управління: сенат - рада старійшин(до 600 осіб); народні збори(на них ухвалювали закони),вибори не були вільними:голосували за тих, на кого вказував Август; прокуратори - збирали податки і управляли невеликими провінціями; вершники - привілейована верства з верхівки плебсу, ті, хто служив  в кінноті, з них призначали командирів преторіанців, прокураторів.
Запитання: пригадайте, які держави називають імперіями; чим монархія відрізняється від республіки?
Читати параграф 48.
Тема. Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа
Презентація з всесвітньої історії для 6-го класу до уроку ...

Презентація з всесвітньої історії для 6-го класу до уроку ...
Урок та презентація з всесвітньої історії для 6-го класу на тему ...

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога